تازہ ترین

Post Top Ad

جمعہ، 14 فروری، 2020

مذہبی انتہا پسندی کے خلاف جدوجہد جاری رہے۔ملک کی یکجہتی کی بقاء کے لئے سب کو ایک ساتھ مل کر لڑنا ہوگا۔ ساکیندر پرتاب سنگھ

رپورٹ۔محمد شاہد بجنور ۔(یو این اے نیوز 14 فروری 2020)ضلع پنچایت صدر جناب ساکیندر پرتاپ سنگھ نے کہا کہ ہندوستان ملک میں اتحاد کی علامت ہے، یہ اس ملک کی خصوصیت ہے۔ انہوں نے کہا کہ ملک کو تمام مذاہب، فرقوں اور رائے سے الگ الگ ہونے کے باوجود، انہوں نے باہمی تعاون کے جذبے سے جدوجہد کی اور اپنی جان کا نذرانہ پیش کیا۔ انہوں نے کہا کہ موجودہ دور میں ملک کو متحد اور متحد رکھنے کے لئے اسی اتحاد اور تعاون کی ضرورت تھی جو آزادی کے وقت تھی۔ انہوں نے کہا کہ آج صرف فرق یہ ہے کہ پہلے ملک کو انگریزوں کی غلامی سے آزاد کروانے کے لئے سب نے ملکر جدو جہد کی تھی اور موجودہ وقت میں فرقہ وارانہ ہم آہنگی کو مستحکم اور مستحکم بر قرار رکھنے کے لئے، مذہبی انتہا پسندی کے خلاف جدو جہد کرنی ہے، تاکہ ان کے ناکام منصوبوں کو ناکام بنا کر ملک کی یکجہتی اور سالمیت کا تحفظ کیا جاسکے۔

 آج صبح ساڑھے گیارہ بجے وکاس بھون کے آڈیٹوریم میں ضلع پنچایت صدر ساکیندر پرتاپ سنگھ، ضلع ایکی کرن سمیتی کے اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے اپنے خیالات کا اظہار کررہے تھے۔ ساکیندر پرتاپ سنگھ نے اجلاس میں قومی اتحاد، بھائی چارے، سیکولرازم، جمہوریت کی روح کو بڑھانے اور فرقہ وارانہ اتحاد اور خوشگوار ماحول کو مستحکم کرنے کے لئے تجاویز دیں۔ انہوں نے کہا کہ شہریوں بالخصوص مزدوروں، کاروباری افراد، طلباء، اساتذہ، نوجوانوں اور خواتین وغیرہ کو چاہئے کہ وہ بڑے تہواروں اور جشنوں جیسے رکشا بندن، ہولی، دیوالی اور عید وغیرہ کے لئے اجتماعی طور پرمنانے کے انتظامات کرنا ہمارا عمل ہونا چاہئے۔ انہوں نے کہا کہ فرقہ وارانہ فسادات کے موقع پر جن لوگوں نے اپنی جان کو خطرے میں ڈال کر دوسرے سماج کے افراد کی جان بچائی ہو، انکی سرعام عزت افزائی، اور اعزاز دیا جائے اور جن لوگوں کو بین ذات پات اور بین المذاہبی شادی فروغ اسکیم کے تحت اعزاز بخشا گیا ہے۔ انکو عزت دینا وقت کی ضرورت کے مطابق ہے تاکہ معاشرے کے ہر طبقے کے لوگ ان سے سبق لے سکیں۔ اور متاثر ہو کر وہ بھی سکون کے ماحول کو طاقتور بنانے میں اپنا کردار ادا کر سکیں۔

 انہوں نے کہا کہ غیر سرکاری رضاکارانہ تنظیمیں اور معززین قومی اتحاد کو فروغ دینے اور فرقہ وارانہ رواداری اور خیر سگالی بڑھانے میں فعال شراکت کو یقینی بنائیں تاکہ زیادہ سے زیادہ ایسے ادارے اور افراد قومی انضمام کے مقاصد میں حصہ ڈال سکیں۔ ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ رماکانت پانڈے نے کہا کہ مرکزی اور ریاستی حکومت کی جانب سے بہت ساری اسکیمیں چلائی جارہی ہیں، جس کا فائدہ ہر برادری کے اہل افراد کو دیا جاتا ہے تاکہ قوم کی تشکیل کے لئے عوام کے ہر طبقے کا تعاون لیا جاسکے۔ چیف ڈویلپمنٹ آفیسر کو ہدایت دیتے ہوئے انہوں نے کہا کہ ضلع کی ایکی کرن کمیٹی کے ہر ممبر کو تعارفی خط دستیاب کرایا جائے تاکہ ضلع میں امن کے انتظامات کرنے میں ان کی شراکت سے کام لیا جاسکے۔
 اس موقع پر چیف ڈویلپمنٹ آفیسر کامتا پرساد سنگھ، چیف میڈیکل آفیسر ڈاکٹر وجے کمار یادو، ڈسٹرکٹ اسکول انسپکٹر راجیش کمار، چیف ویٹرنین سمیت مذہبی رہنما اور تمام مذاہب کے عہدیدار موجود تھے۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

Post Top Ad