تازہ ترین

Post Top Ad

Sunday, March 22, 2020

کورونا وائرس سے لڑنے کے لئے اعظم گڑھ کے ڈاکٹروں نے بنائی حکمت عملی۔

اعظم گڑھ(یواین اے نیوز 22مارچ2020) کورونا وائرس سے نمٹنے کے لئے ، آئی ایم اے کے ممبروں سے ملاقات کے بعد سی ایم او نے حکمت عملی بنائی۔ انہوں نے کہا کہ ڈاکٹر کی پہلی ذمہ داری افواہوں کے پھیلاؤ کو روکنا ہے۔ اپنے آپ کو بچاتے ہوئے ، اس خطرناک بیماری کے موثر تدارک کے لئے ضلع کو اپنا قیمتی تعاون دیں۔ اگر کوئی مشتبہ مریض آپ تک پہنچے تو فوراً ہمیں آگاہ کریں۔ تحقیقاتی رپورٹ آنے تک مریض کو قرنطین وارڈ میں رکھ کر ان کی نگرانی کریں۔

انہوں نے آئی ایم اے ممبران کے تعاون پر مکمل اعتماد کا اظہار کرتے ہوئے عوام کو اس خطرناک وائرس سے بچانے کے لئے تعاون کی کوشش کی۔ انہوں نے کہا کہ اپنے کلینک یا اسٹیبلشمنٹ سے باہر کے کچھ عملے کو لازمی طور پر سینیٹائزر یا صابن اور پانی سے ہاتھ دھولانےکی ڈیوٹی لگائیں تاکہ کوئی بھی شخص متاثر نہ ہو اور اسٹیبلشمنٹ تک نہ پہنچ سکے۔ سنگین مریضوں کے علاوہ عام مریضوں کے لئے لمبی تاریخ دیں۔ جس کی وجہ سے اسپتالوں اور کلینک میں ہجوم کو روکا جاسکے۔

 منتظر علاقوں میں کورونا وائرس سے بچانے کے لئے اسٹیکرز اور پوسٹر لگائیں۔ 65 سال سے اوپر کے معالجین کو ہدایت کی گئی کہ وہ کم مریض دیکھیں۔چیئرمین ڈاکٹر ڈی پی رائے ، ڈاکٹر جے این سنگھ ، ڈاکٹر سوستی سنگھ ، ڈاکٹر آر بی ترپاٹھی ، ڈاکٹر ایچ پی سنگھ ، ڈاکٹر جاوید ، ڈاکٹر امت سنگھ ، ڈاکٹر ششیر جیسوال ، ڈاکٹر اے کے رائے ، ڈاکٹر ونئے چوہان ، ڈاکٹر سنجے کمار ، ڈاکٹر وائی کے رائے وغیرہ موجود رہے۔

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad