تازہ ترین

Post Top Ad

Sunday, March 8, 2020

شاہین باغ میں گولی چلانے والا کپل گجر کا ڈھول نگاڑے کےساتھ ہوا خیرمقدم،ویڈیو دیکھیں

نئی دہلی(یواین اے نیوز8مارچ2020)دہلی کی شاہین باغ کے علاقے میں نظر ثانی شدہ شہریت ایکٹ (سی اے اے) کے خلاف احتجاج کے دوران گولی چلانے والا کپل گجر (عرف کپل بنسل) کی جمعہ کو دہلی کی ایک عدالت نے ضمانت منظور کرلیاسے 25 ہزار کے مچلکے پر ضمانت ملی ہے۔ کپل دلوپورہ گاؤں کا رہائشی ہے۔ وہ ضمانت ملنے کے بعد گاؤں واپس آگیاگاؤں میں ڈھول نگاڑے کے ساتھ اس کا زبردست خیرمقدم کیا گیا۔ اس کی دو ویڈیوز سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہی ہیں۔

وائرل ہونے والی ویڈیوز کو 'ٹک ٹاک' پر بنایا گیا ہے۔ وشال مہرا اور وپن چوہدری نامی صارفین نے اسے اپلوڈ کیا ہے۔ ایک ویڈیو میں کپل سفید رنگ کی کار سے باہر نکلتا ہوا نظر آرہا ہے۔ ڈرم اور ڈھول بج رہے ہیں۔ ایسا لگتا ہے کہ ویلکم کرنے والے کپل کے دوست ہیں۔ وہ اسے ناچانے کی کوشش کرتے نظر آرہے ہیں۔ دوسری ویڈیو میں کپل اپنے دوستوں کو گلے لگاتے نظر آرہا ہے۔

آپ کو بتادیں کہ ملزم کی جانب سے پیشی ہونے والے پولیس اور وکلا کے دلائل سننے کے بعد عدالت نے جمعہ کو کپل گجر کی ضمانت منظور کرلی۔ ایڈیشنل سیشن جج گلشن کمار نے کہا ، "تمام حقائق اور حالات کو مدنظر رکھتے ہوئے ملزم کپل بنسل کو پچیس ہزار روپے کے ضمانت بانڈ اور اسی رقم کی سیکورٹیز میں جمع ہونے پر ضمانت مل گئی ہے۔" کپل کے وکیل نے عدالت کو بتایا کہ ان کے مؤکل کی معاشرے میں گہری دخل ہے اور اس کے مفرور ہونے کا کوئی امکان نہیں ہے۔یہ بھی کہا گیا ہے کہ اس کے خلاف پہلے بھی کوئی مقدمہ درج نہیں کیا گیا ہے۔


At home😊😊
درخواست میں مزید کہا گیا ہے کہ درخواست گزار کی اہلیہ اور نابالغ بچوں کی ذمہ داری ہے اور انہیں عدالتی تحویل میں رکھنے کا کوئی مقصد نہیں ہے۔پولیس نے ضمانت کی درخواست کی مخالفت کی۔انہوں نے کہا کہ کپل بنسل پر الزامات سنگین نوعیت کے ہیں اور کیس ابتدائی مرحلے میں ہے۔ یکم فروری کو ، شاہین باغ میں بنسل نے فائرنگ کی۔ جب پولیس نے پکڑا ، تو گجر نے 'جئے شری رام' کا نعرہ بلند کرتے ہوئے کہا تھا ، 'ہمارے ملک میں کوئی اور نہیں کرے گا صرف ہندو ہی رہیں گے۔

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad