تازہ ترین

Post Top Ad

Saturday, March 7, 2020

کٹر مودی بھگت پائل روہتگی کے والد کے 2 کروڑ یس بینک میں پھنسے،اب مودی سے کررہی ہے مدد کی درخواست۔

نئی دہلی(یواین اے نیوز8مارچ2020)پنجاب اور مہاراشٹر کوآپریٹو بینک کیس کے بعد اب یس بینک پر بھی ریزرو بینک نے اپنی گرفت سخت کردی ہے۔ یس بینک کی مالی حالت کے پیش نظر ، آر بی آئی نے اس پر سخت کارروائی کی۔ اس کے تحت اب یس بینک سے منی باڈی کے لئے 3 اپریل 2020 تک 50،000 کی حد مقرر کردی گئی ہے۔جس کی وجہ سے متعدد کھاتہ داروں کے کروڑوں روپے اس بینک میں پھنس چکے ہیں۔ ایسی صورتحال میں ، بالی ووڈ اداکارہ پائل روہتگی کے والد ، ششانک روہتگی کے بھی تقریباً 2 کروڑ روپے اس بینک میں پھنس گئے ہیں۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق ، پائل نے احمد آباد میں ایک ٹی وی چینل کو انٹرویو دیا ،جس میں اس نے انکشاف کیا ہے کہ اس کے والد نے گذشتہ 11 سالوں سے یس بینک کی گڑگاؤں برانچ میں کھاتہ لیا تھا اور 7 سال قبل انہوں نے احمد آباد میں اسے ٹرانسفر کرایا تھا۔ پائل نے بتایا کہ اس کے والد ریٹائرڈ ہیں اور وہ کینسر سمیت دیگر بیماریوں سے لڑ رہے ہیں۔پائل نے بتایا کہ ان کے 70 سالہ والد ایس بینک کیس کی وجہ سے بہت پریشان ہیں کیونکہ وہ علاج کے لئے بھی بینک سے رقم نہیں نکال سکتے ہیں۔

پائل نے یہ انکشاف بھی کیا کہ اس کے والد نے اس بینک سے رقم نکلوانے اور اسے کسی دوسرے بینک میں جمع کروانے کا عمل شروع کیا تھا ، لیکن یس بینک سے اس کا چیک ملنے سے پہلے اس پر کارروائی کی گئی اور اس کا پیسہ وہاں پھنس گیا۔

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad