تازہ ترین

Post Top Ad

Saturday, March 7, 2020

او آئی سی کی فہرست میں کشمیر اور فلسطین اولین ترجیحی امور۔

عالم اسلام(یواین اے نیوز8مارچ2020)نیوز ٹریک پر آنے والی خبر کے مطابق ،اسلامی تعاون تنظیم نے کشمیر کی صورتحال پر تشویش کا اظہار کیا ہے اور اس معاملے کے پرامن حل کی خواہش کا اظہار کیا ہے۔  پاکستان کے محکمہ خارجہ نے ایک بیان جاری کیا ہے جس میں یہ دعوی کیا گیا ہے کہ او آئی سی کے سکریٹری جنرل کی جانب سے جموں و کشمیر کے امور سے متعلق خصوصی ایلچی یوسف ایم الڈوبی نے یہ بات کہی ہے۔

موصولہ معلومات کے مطابق ، مندوب نے کہا ہے کہ او آئی سی کی امور کی فہرست میں کشمیر اور فلسطین اولین ترجیحی امور ہیں۔ڈوبی اس وقت 6 رکنی وفد کے ساتھ پاک ٹور پر ہیں۔ یہ بھی کہا جارہا ہے کہ خصوصی ایلچی نے کہا ، جموں و کشمیر کا مسئلہ بین الاقوامی سطح پر تسلیم شدہ تنازعہ ہے۔اس کا پر امن طریقے سے حل ہونا چاہئے۔او آئی سی جموں و کشمیر کے عوام کی خواہش کے مطابق تنازعہ کے حل کے لئے ہر ممکن اقدامات کرے گی۔

معلوم ہوا ہے کہ وفد نے وزیر اعظم عمران خان اور دیگر سینئر رہنماؤں سے ملاقات کی۔وفد میں شامل افراد نے کشمیر کے عوام سے ایک میٹنگ بھی کی اور صورتحال کے بارے میں دریافت کیا۔یہ وفد بھارت کے ساتھ لائن آف کنٹرول کے ساتھ موجود صورتحال کا جائزہ لینے بھی گیا اور مظفر آباد میں پناہ گزین کیمپ بھی دیکھے جن میں بھارتی فائرنگ سے بے گھر افراد رہ رہے ہیں۔مئی 2019 میں مکہ میں منعقدہ او آئی سی کانفرنس میں ڈوبی کو خصوصی ایلچی مقرر کیا گیا ہے۔

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad