تازہ ترین

Post Top Ad

Monday, May 18, 2020

ٹرمپ کے فیصلے کی وجہ سے کورونا وائرس ویکسین کی دریافت میں مرکزی سائنسدان ہوں گے ڈاکٹر محمد سلاوی

امریکہ(یواین اے نیوز18مئی2020)امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے کوڈ -19 ویکسین تلاش کرنے کے لئے ایک فاسٹ ٹریک پروگرام کی رہنمائی کے لئے ایک امریکی مسلمان جج محمد سلاوی کا انتخاب کیا ہے۔صدر ٹرمپ نے وائٹ ہاؤس میں ایک نیوز بریفنگ میں اعلان کیا کہ ڈاکٹر ٹانا اسپیڈ کے چیف سائنسدان ، ڈاکٹر محمد سلاوی ہوں گے جو ایک عالمی شہرت یافتہ ہیں۔ جنہوں نے 14 نئی ویکسین تیار کرنے میں مدد کی تھی۔

صدر ٹرمپ نے کہا کہ مراکشی امریکی امونولوجسٹ "ویکسین کی نشوونما کے لئے دنیا کے سب سے معزز افراد میں سے ایک ہیں"۔ آپ کو بتادیں کہ  محمد سلاوی کی پیدائش 1959 میں مراکش کے اگادیر میں ہوئی تھی۔ وہ معروف دواساز کمپنی گلیکسو سمتھ کلائن میں ویکسین ڈپارٹمنٹ کے سربراہ تھے اور 30 ​​سال سے اس کمپنی میں کام کر رہے ہیں۔

انہوں نے 100 سے زائد سائنسی مقالے شائع کیے ہیں اور وہ انٹرنیشنل ایڈز ویکسین انفٹ کے بورڈ آف ڈائریکٹرز کے ممبر بھی ہیں۔وائٹ ہاؤس بریفنگ پروگرام کا تعارف کرتے ہوئے ، ڈاکٹر محمد سلاوی نے کہا "میں نے حال ہی میں ایک کورونا وائرس ویکسین کے کلینیکل ٹرائل سے ابتدائی اعداد و شمار دیکھے ہیں۔" "اس اعداد و شمار سے مجھے زیادہ اعتماد ملا ہے کہ 2020 کے آخر تک ہمارے پاس لاکھوں ویکسین موجود ہوں گی۔

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad