تازہ ترین

Post Top Ad

جمعہ، 8 مئی، 2020

جعلی خبروں میں کے معاملے میں اب کیرلہ میں سدھیر چودھری پر ایف آئی آر درج ، گرفتاری کے لئے پولیس…

کیرلہ(یواین اے نیوز8مئی2020) ملک گیر لاک ڈاؤن اور کورونا کے عارضے کے بڑھتے پھیلتے پھیلنے سے ہر عام آدمی کی مشکلات میں مسلسل اضافہ ہوتا جارہا ہے ، لیکن اس دوران ملک کے کچھ میڈیا چینلز اس برادری کے خلاف طرح طرح کی جعلی خبریں اور فرقہ وارانہ خبریں چلاتے رہے ہیں۔ ایسا لگتا ہے جیسے جعلی خبروں کی ہوڑ لگی ہوئی ہے،ابھی 6مئی کو نیوز 18 اور امیش دیوگن نے ممبئی کے  کرلا علاقے میں مسلمانوں کو بدنام کرنے کے لیے  جعلی خبریں چلائی تھی۔اور آج زی نیوز کے سدھیر چوہدری پر کیرالہ میں ایف آئی آر درج کی گئی ہے۔

گیارہ مارچ کو سدھیر چودھری نے اپنے شو ڈی این اے میں # زمین جہاد کے نام سے ایک ہیش ٹیگ لانچ کیا تھا جس نے جہاد پر گفتگو کرنے کی آڑ میں مسلم برادری کو نشانہ بنانے کی کوشش کی تھی۔ سدھیر چودھری کے ذریعہ چلائے جانے والے اس شو کے لئے کیرالہ پولیس نے سدھیر کے خلاف ناقابل ضمانت دفعات میں ایف آئی آر درج کی ہے ، جس میں نیوز اینکر سدھیر چودھری نے اپنے س شو کی آڑ میں مسلمانوں کی مذہبی جذبات کو مجروح کیا ہے۔

ایف آئی آر کے اندراج کے بارے میں معلومات حاصل کرنے کے بعد زی نیوز کے اینکر سدھیر چودھری نے اپنے آفیشل ٹویٹر ہینڈل پر اس کے بارے میں ایک ٹویٹ کیا۔اس میں لکھا کہ میں نے ہندوستان میں # ZameenJihad کا معاملہ اٹھا کر مسلمانوں کے مذہبی جذبات کو ٹھیس پہنچایا ہے ، میرا سوال: کیا ہندوستان میں جہاد کے مسئلے کو اٹھانا جرم ہے؟ اگر آپ جہاد کا نام لیتے ہیں تو آپ کو جیل میں ڈال دیا جائے گا۔ '' سدھیر چودھری کی اس ٹویٹ پر سیکڑوں رد عمل سامنے آئے ہیں، کچھ لوگ سدھیر کو نصیحت کررہے ہیں کہ وہ اپنی زندگی میں اپنے اندر جھانک کر دیکھیں ،جبکہ کچھ سدھیر پر ایف آئی آر کی حمایت کررہے ہیں اور گرفتاری کا مطالبہ کررہے ہیں۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

Post Top Ad