تازہ ترین

Post Top Ad

بدھ، 20 مئی، 2020

اب اعظم گڑھ پولس سوشل میڈیا پر ناجائز جنسی تعلقات،اور محبت کرنے والوں پر رکھے گی نظر۔ جانیں کیوں؟

اعظم گڑھ(یواین اے نیوز 20مئی2020) اترپردیش کے اعظم گڑھ میں لاک ڈاؤن میں خاندانی تعلقات کو طاق پر رکھ کر بے حساب خون ہورہا ہے۔جی ہاں کہیں عاشق اپنے معشوق سے ملنے کے بہانے اپنے گھر بلاکر اپنے والد اور بھائیوں کو ایک ساتھ مل کر مار ڈالا ، اور کہیں بہن نے اپنے عاشق کے ساتھ مل کر اپنی بڑی بہن کو موت کے گھاٹ اتار دیا۔ صرف یہی نہیں بیوی اپنے سات پھیروں کے حلف کو بھول کر اپنے عاشق کے ساتھ ملکراپنے ہی شوہر کو بے رحمی کے ساتھ قتل کردیا۔ صرف یہی نہیں ، بیوی فون پر اپنے شوہر کی موت کی آخری چیخ بھی سنتی رہی ہے۔

اگرچہ یہ تینوں واقعات سے پردہ اٹھ چکا ہے  اور ملزمان کو جیل بھیج دیا گیا ہے ، لیکن ان ہلاکتوں نے نہ صرف تین خاندانوں کو تباہ کیا ہے بلکہ تعلقات کو بھی داغدار کردیا ہے۔ کنبے میں اس طرح کے گھناؤنے جرائم کی روک تھام کے لئے ، اعظم گڑھ پولیس نے اب اس طرح کے پیار کرنے والوں اور غیر قانونی تعلقات بنانے والوں پر نگاہ رکھنے کے لئے ایک ٹیم تشکیل دے دی ہے ، تاکہ اس طرح کے واقعات کو روکا جاسکے۔

اگر ہم ضلع اعظم گڑھ میں پچھلے ایک ماہ کے واقعات پر نظر ڈالیں تو ، سرائمیر تھانہ علاقہ کے اساڑھا گاؤں کا رہائشی مکیش رام ، چار بچوں کا باپ تھا۔ اس کی اہلیہ کسم اور پڑوس کے گاؤں کا قلندر رام کے ناجائز تعلقات تھے۔ تقریبا ایک ہفتہ قبل مکیش نے رنگے ہاتھوں  کسم اور قلندر کو پکڑا تھا۔ بے شک کسم نے اپنے شوہر کے ساتھ سات چکر لگانے اورسات جنموں کے لئے چلنے کا عزم محض دس سالوں میں ہی بھول گئی اور اپنے عاشق کلندر کے ساتھ مل کر اسے قتل کردیا۔ صرف یہی نہیں کسم اپنے شوہر کی آخری چیخ تک فون پر سن رہی تھی۔

جبکہ دوسرا واقعہ تھانہ اہرولا کے علاقہ ریڈھا گاؤں کا ہے جہاں ماں کی طرح بڑی بہن کو قتل کیا گیا تھا۔ بہن کا جرم صرف اتنا تھا کہ اس نے اپنی چھوٹی بہن کو اسکے عاشق  کے ساتھ قابل اعتراض مقام پر دیکھ لیا تھا۔ تیسرا واقعہ بردہ تھانہ علاقے کے سوہولی گاؤں کا ہے ، جہاں معشوقہ اپنے شادی شدہ عاشق کو اپنے گھر ملنے کے لئے فون کر بلاتی ہے اور اپنے والد اور بھائی کے ساتھ مل کر اس کا قتل کردیا۔ جبکہ ان تینوں قتل نے کسی کے سر سے باپ ، شوہر اور ماں کا سایہ چھین لیا ، انھوں نے تینوں کنبوں پر بدنام زمانہ بدزبانی کا داغ ڈال دیا۔

ان تین واقعات کے بارے میں اعظم گڑھ کے پولیس سپرنٹنڈنٹ تریوینی سنگھ نے کہا کہ سب کے خلاف کارروائی کرتے ہوئے انہوں نے انہیں جیل بھیج دیا۔ اس کے علاوہ ایسے گھناؤنے اور معاشرتی خطرناک جرائم کی روک تھام کے لئے ایک ٹیم تشکیل دی گئی ہے ، جس میں پولیس دوست ، مانیٹرنگ کمیٹی اور شکست خور سپاہیوں کو ایسے محبت کرنے والے جوڑے پر نگاہ رکھنے کی ذمہ داری سونپی گئی ہے۔ ایس پی نے کہا کہ اس طرح کے تعلقات کی نگرانی کی جارہی ہے تاکہ ان گھناؤنے جرائم کو بروقت اس اطلاع پر روکا جاسکے کہ محبت کرنے والوں کو غیر قانونی تعلقات میں دونوں کے کنبے یا بیوی سے شوہر کے خطرے سے آگاہ کر جرائم کو روکا جاسکے۔ اگرچہ انہوں نے اعتراف کیا ہے کہ یہ ایک بہت بڑا چیلنج ہے۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

Post Top Ad