تازہ ترین

Post Top Ad

ہفتہ، 16 مئی، 2020

اعظم گڑھ ضلعے میں ، 24 گھنٹوں میں 3 کورونا پازیٹو،ایک کی موت،انتظامیہ میں مچی کھلبلی۔۔

اعظم گڑھ(یواین اے نیوز16مئی2020)ضلع میں تارکین وطن مزدوروں کی آمد کی وجہ سے 24 گھنٹوں کے اندر 3 کورونا سے متاثرہ مریض پائے گئے ہیں۔ جن میں سے ایک جمعہ کو فوت ہوگیا۔ جبکہ سرکاری میڈیکل کالج میں دوسروں کے ساتھ علاج جاری ہے۔ اب ضلع میں کورونا سے متاثرہ مریضوں کی تعداد 13 ہوگئی ہے۔ جن میں سے آٹھ مریض صحت مند ہونے کے بعد گھر چلے گئے ہیں۔ جبکہ چار مریض زیر علاج ہیں۔ مہاراج گنج پولیس اسٹیشن کے علاقے میں ایک گاؤں کا ایک شخص اپنے بھائی کے ساتھ دہلی سے گھر واپس آیا تھا۔

دہلی میں اس کی تفتیش کی گئی راستے میں ،انہیں فون پر اطلاع ملی کہ وہ کورونا مثبت ہیں،جس کے بعد انتظامیہ نے ان کا سراغ لگا لیا اور اسے گھر جانے سے پہلے میڈیکل کالج میں قرنطین  کردیا گیا۔ اسی دوران ، تحصیل مارٹین گنج کے ایک گاؤں کا ایک شخص کچھ دن پہلے دہلی سے اعظم گڑھ پہنچا اور اپنے بیٹے کی موٹر سائیکل پر گھر کے لئے روانہ ہواتھا لیکن بیٹا اسے گھر کی بجائے پرائمری اسکول لے گیا۔ دو دن بعد پرائمری اسکول میں اس کی طبیعت خراب ہوگئی۔

 جس کے بعد ہفتے کے روز مثبت تحقیقات کی رپورٹ آنے کے بعد ، میڈیکل کالج میں بھی انھیں قرنطین کردیا گیا ہے۔ ان کے بیٹے کو قرنطین کرکے جانچ کے لئے ٹیسٹ کا نمونہ بھیج دیا گیا ہے۔ تیسری تفتیشی رپورٹ جمعہ کے روز لکھنؤ میں علاج کے دوران جہانا گنج پولیس اسٹیشن کے علاقے نیت پور گاؤں میں رہنے والے ایک شخص کی موت ہوگئی۔ ان کی تحقیقاتی رپورٹ بھی مثبت پائی گئی تھی۔ ہفتے کے روز مجموعی طور پر تین افراد کی تحقیقاتی رپورٹ مثبت آئی ہے۔ جس میں ایک کی موت ہوگئی ہے اور دو افراد میڈیکل کالج میں زیر علاج ہیں۔

 ضلع میں مریضوں کی کل تعداد اب بڑھ کر 13 ہوگئی ہے۔ ضلع کلکٹر این پی سنگھ نے بتایا کہ ہفتے کے روز مجموعی طور پر تین افراد کی رپورٹ مثبت آئی ہے۔ جس میں ایک رپورٹ دہلی سے آئی ہے جبکہ دو کی رپورٹ اعظم گڑھ میں مثبت آئی ہے۔ جس میں ایک کی موت ہوگئی اب ضلع میں مریضوں کی مجموعی تعداد 13 ہوگئی ہے۔ جس میں آٹھ ٹھیک ہونے کے بعد گھر چلے گئے ہیں۔ اور چار افراد زیر علاج ہیں۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

Post Top Ad