تازہ ترین

Post Top Ad

پیر، 18 مئی، 2020

اعظم گڑھ میں کورونا وائرس پولس تھانے تک پہنچا،روناپار تھانے میں تعینات ایک پی آر وی سپاہی سمیت تین کانسٹیبل کو کیا گیا قرنطین۔

اعظم گڑھ(یواین اے نیوز 18مئی2020) جب روناپار تھانے میں تعینات ایک پی آر وی سپاہی کے بھائی کو کورونا کو مثبت پایا گیا تو سپاہی کے ہمراہ پولیس اسٹیشن کے تین کانسٹیبلوں کو رابطے میں آتے ہی انہیں قرنطین کر دیا گیا۔ احتیاط کے طور پر پورے تھانے کی صفائی کی گئی۔دہلی سے آئے بغیر چھٹی لئے بھائی  کے گھر پہنچنے پر ایس پی نے تحقیقات کا حکم دے دیا ہے۔بلیا ضلع کے علاقہ راسڑا پولیس اسٹیشن کا رہائشی ، کانسٹیبل روناپار تھانے میں پی آر وی (ڈائل 112) میں کانسٹیبل کی حیثیت سے تعینات ہے۔ وہ دوسرے فوجیوں کے ساتھ تھانے کی بیرک میں رہتا ہے۔ اس کا بھائی 14 مئی کو دہلی سے اعظم گڑھ کے جین پور مارکیٹ میں ٹرک سے آیا تھا۔

 اس کے بعد وہ سپاہی بھائی سے ملنے روناپار تھانے پہنچ گیا۔ دہلی سے آئے بھائی کی طبیعت اسی وقت سے خراب تھی۔ سپاہی اسی دن گھر چھوڑنے چلا گیا،بغیر افسروں سے چھٹی لیےوہ بھائی کو موٹرسائیکل پر بٹھاکر گھر چھوڑ آیا۔ اپنے بھائی کو چھوڑنے کے بعد وہ آیا اور پولیس اسٹیشن میں رہنے لگا۔ ادھر سپاہی کے بھائی کی طبیعت خراب ہوگئی اس کے بعد اہل خانہ اسے رسڑا کمیونٹی ہیلتھ سینٹر لے گیا جہاں سے اس کا نمونہ لیا گیا اور اسے جانچ کے لئے بھیجا گیا۔

 اتوار کے روز جب تحقیقاتی رپورٹ مثبت آئی تو جانکاری پاکر سپاہی دنگ رہ گئے۔آنا فانا کورونا مثبت نوجوان کے بھائی کے ساتھ ساتھ تھانہ کی بیرک میں رہنے والے تین دیگر فوجیوں کو قرانطین کے ساتھ ساتھ تھانے کو سینٹائیزر کردیا گیا۔ ایس پی پروفیسر تروینی سنگھ نے بتایا کہ چاروں پولس کو پی آر وی سے ہٹا دیا گیا ہے۔بغیر چھٹی لئے گھر جانے والے سپاہی کے خلاف سی او سے تفتیش کروائی جارہی ہے،تحقیقاتی رپورٹ کی بنیاد پر کارروائی کی جائے گی۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

Post Top Ad