تازہ ترین

Post Top Ad

پیر، 18 مئی، 2020

بڑی خبر!کرنی سینا کے یوتھ چیف کے گھر سے ملا ہتھیاروں کا ذخیرہ،موقع سے جے ڈی یو کا سابق جنرل سکریٹری گرفتار!

 پٹنہ(یواین اے نیوز18مئی2020) جاگرن ہندی نیوزمیں چھپی ایک خبر کے مطابق ایس ٹی ایف اور ڈسٹرکٹ پولیس فورس (ویشالی پولیس) نے بہار کے ضلع ویشالی کے نگر پولیس اسٹیشن علاقے کے تحت رام بھدرہ محلہ میں واقع شری راشٹریہ راجپوت کرنی سینا کے ریاستی یوتھ صدر چندر کمار سنگھ کے گھر میں مشترکہ چھاپے کے دوران ہتھیاروں کا ایک ذخیرہ برآمد ہوا ہے۔ان میں سے بہت سے ہتھیار پابندی والے ہیں۔ اس کے علاوہ اور بھی بہت ساری اشیاء برآمد ہوئی ہیں۔ تین افراد کو موقع سے گرفتار کیا گیا ، ان میں سے ایک جنتا دل یونائیٹڈ (جے ڈی یو) کے کالم جیوی سیل کے ریاستی جنرل سکریٹری رہ چکا ہے۔

وہیں ایس پی گورو منگلا نے بتایا کہ اطلاع ملی تھی ہےکہ  گھر میں اسلحہ رکھا ہوا ہے۔ اس کے بعد چھاپہ مارا گیا۔ پولیس گرفتار افراد سے پوچھ گچھ کر رہی ہے۔ چندن سنگھ فرار ہونے میں کامیاب ہوگیا۔ واقعے کے سلسلے میں حاجی پور نگر پولیس اسٹیشن میں ایف آئی آر درج کی گئی ہے۔چندن سنگھ کے گھر سے گرفتار تین افراد میں سے ایک امرجیت پھولن حاجی پور کے باغ مالی علاقے کا رہائشی ہے۔ وہ جے ڈی یو کالم جیوی سیل کے ریاستی جنرل سکریٹری تھا۔ امرجیت پھولن کی کمر سے ایک کٹا برآمد ہوا ہے۔ جے ڈی یو کے ویشالی ڈسٹرکٹ میڈیا کنوینر رام نیواس یادو نے کہا کہ امرجیت پھولن ابھی پارٹی میں نہیں ہیں۔

ایس پی نے کہا کہ پکڑے گئے تمام مجرموں کی مجرمانہ سرگرمیاں رہی ہیں۔ کرنی سینا کے ریاستی یوتھ صدر چندن سنگھ پر پہلے ہی نگر تھانے میں چھ مقدمات ، صدر تھانے میں دو اور بھگوان پور تھانے میں ایک مقدمہ درج ہے۔ گرفتار امرجیت پھولن پر حاجی پور نگر پولیس اسٹیشن میں بھی فوجداری کا مقدمہ درج ہے۔بہار قانون ساز اسمبلی میں قائد حزب اختلاف تیجشوی یادو نے اس واقعے میں جے ڈی یو رہنما کی گرفتاری کا الزام عائد کرتے ہوئے وزیر اعلی نتیش کمار پر تنز کسا ہے۔ انہوں نے اپنے ٹویٹ میں لکھا کہ اب جے ڈی یو کو کالم جیوی سیل کی جگہ 'اسلحہ اسمگلنگ سیل' کے طور پر رکھنا چاہئے۔

چھاپے میں اسلحہ برآمد ہوا

 7.62 بور پستول ۔02

رائفل بٹ - 01

7.65 بور پستول ۔02

بنڈولیا - 02

ڈبل بیرل کا کٹٹا - 01

ہولسٹر - 01

.315 بور رائفل - 01

پستول میگزین - 07

دیسی کٹٹا ۔01

مین پیک - 04

ریگولر پسٹل ۔01

مین پیک چارجر - 02

ریوالور ۔01

اسکینر ایچ ایم ایم ڈی۔ 01

0.32 بور کارتوس ۔30

لیپ ٹاپ - 01

7.62 بور کارتوس - 14

موبائل اینڈرائیڈ فون ۔09

303 بور کارتوس۔ 08 

315 بور کارتوس ۔31

کلنگ راڈ- 01

22 بور کارتوس ۔16

پھول تھرو- 02

315 بور کا کھوکھا - 148

0.32 بورکا کھوکھا- 161

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

Post Top Ad