تازہ ترین

Post Top Ad

Saturday, May 9, 2020

آر ایس ایس نے مسلمانوں سے وزیر اعظم کیئر فنڈ کو زکوٰۃ کی رقم دینے کو کہا تو لوگوں نے ایسے دئیے جواب۔۔۔۔

نئی دہلی (یواین اے نیوز9مئی2020)'رونا انفیکشن' کی روک تھام کے لئے پورے ملک میں لاک ڈاؤن کے وقت ، ملک کے غریب مزدوروں کا ایک بڑا طبقہ روزگار کے تمام ذرائع کی بندش کی وجہ سے اب بھوک کی راہ پر گامزن ہے۔ دوسری طرف ، مرکز میں مودی حکومت مسلسل لوگوں سے پی ایم کیئر فنڈ میں مدد کی اپیل کررہی ہے ،جس میں لوگ بڑے پیمانے پر چندہ بھی دے رہے ہیں۔

آر ایس ایس کے قومی ایگزیکٹو ممبر اور مِسلم منچ کے سرپرست ، اندریش کمار نے ایک ویڈیو جاری کی ہے جس میں اندریش کمار نے مسلمانوں سے اپیل کی گئی ہے کہ وہ غریبوں اور مساکین کی مدد کریں۔ وزیر اعظم کیئر فنڈ اکاؤنٹ میں بھی رقم جمع کروائیں۔انہوں نے مزید کہا کہ رمضان المبارک میں آپ جہاں چاہیں وہاں بھی دیں ۔اور کچھ حصہ رقم نکال کر مسلم راشٹریہ منچ پلیٹ فارم کے ذریعے وزیر اعظم کیئر فنڈ میں بھی ڈالیں۔

اندریش کمار کے دیئے گئے اس بیان کے بعد لوگوں نے ٹویٹر پر مختلف تبصرے کیے ہیں۔ایک ٹویٹر صارف ناز نے انڈریش کمار کے بیان کی ایک اخباری کاپی کو ٹویٹ کیا اور لکھا ، 'مسلمانوں کے معاشی بائیکاٹ کو دیکھو۔ اس ٹویٹ کا جواب دیتے ہوئے صارفین نے بہت سے تبصرے کیے ہیں۔ رفیق شاہ نے لکھا 'ہم براہ راست مدد کریں گے' یوزر پینس صائم نے لکھا 'ایم ایل اے خرید رہے ہیں' خان شرافت نے لکھا 'اب اتنے بھی بیوقوف نہیں ہیں کہ زکوٰۃ کا پیسہ کہاں دینا ہے کہاں نہیں؟ ایک اور صارف فہیم مرزا نے لکھا 'اچھی بات۔

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad