تازہ ترین

Post Top Ad

اتوار، 17 مئی، 2020

اعظم گڑھ کے نوجوان کرکٹر سرفراز خان کی ویڈیو وائرل۔ ملک کے مزدوروں کی دل و جان سے۔۔۔۔

اعظم گڑھ(یواین اے نیوز17مئی2020)جہاں ایک طرف کورونا وائرس کا وبا تیزی سے پھیل رہا ہے ، وہیں اور بھی ہیں جو اس وبا کے خلاف جنگ میں مسیحا بن کر ابھرے ہیں۔ 22 سالہ نوجوان کرکٹر سرفراز خان کو لے لو۔ رمضان المبارک کے پاک ماہ میں روزہ رکھنے کے باوجود یہ نوجوان کرکٹر اپنے والد نوشاد اور بھائی مشیر خان کے ساتھ مل کر لوگوں کی مدد کے لئے نیک کام کر رہے ہیں۔صرف یہی نہیں اس سال جنوری میں سرفراز اور ان کے اہل خانہ جنہوں نے یوپی کے خلاف ٹرپل سنچری لگا کر تعریفیں لوٹ لیں اس بار عید کو مختلف انداز میں منانے کا وعدہ کیا ہے۔

'نوبھارت ٹائمز آن لائن' کے ساتھ گفتگو میں سرفراز خان جنہوں نے آئی پی ایل میں ویراٹ کوہلی کی زیرقیادت میں (آر سی بی) میں دھوم مچا دی تھی نے کہا کہ اس بار ان کا کنبہ عید پر پیسہ خرچ نہیں کرے گا۔ ممبئی رنجی ٹیم کے اس ممتاز کھلاڑی نے کہا ،'لوگ کورونا وائرس کی وجہ سے پریشانی میں ہیں۔ ہم نے پچھلے کئی دنوں سے لوگوں کی مدد کی ہے اور آگے بھی کریں گے۔ ہمارے اہل خانہ نے فیصلہ کیا ہے کہ اس بار ہم عید پر خریداری کے پیسے سے لوگوں کی مدد کریں گے۔

وہیں سرفراز اور ان کے والد نے عوام سے اپیل کی ہے کہ وہ پریشان زدہ لوگوں کی مدد کریں۔ انہوں نے کہا ، 'ہم سے جتنا کرنا پڑ رہاہے،ہم کام کر رہے ہیں۔ کچھ لوگ ہیں جن کا ہمارے پاس فون آیا کہ آپ سے سبق حاصل کرنے کے بعد ہم نے بھی مدد کی مہم شروع کردی ہے۔ یہ ایک اچھی چیز ہے۔ میں لوگوں سے اپیل کروں گا کہ وہ آگے آئیں اور اس نیک کام میں مدد کریں۔ آپ کو بتادیں کہ سرفراز خان اس بار انڈین پریمیر لیگ میں بالی ووڈ اسٹار پریتی زینٹا کی ملکیت کنگز الیون پنجاب  ٹیم کا حصہ ہیں۔

دراصل  لاک ڈاؤن کی وجہ سے سرفراز اپنے آبائی گاؤں (ضلع اعظم گڑھ کی تحصیل سگڑی کا باسوپور گاؤں) میں پھنس گئے ہیں۔ یہاں سرفراز اور ان کے والد کوویڈ 19 کی وجہ سے بڑی تعداد میں لوگوں کو پیدل چلتے ہوئے دیکھا وہ مدد کے لئے آگے آئے۔وہ اور ان کے اہل خانہ اب تک ایک ہزار سے زیادہ فوڈ پیکٹ تقسیم کر چکے ہیں۔سرفراز کے والد نوشاد کا کہنا ہے ، "ہم نے اب تک تقریبا 1000 فوڈ پیکٹ کھانے تقسیم کیے ہیں۔ ہر پیکٹ میں ایک سیب ، ایک کیلا ، کیک ، بسکٹ اور پانی کی بوتل ہوتی ہے۔ '

ممبئی کے کرکٹر سرفراز خان جو رنجی ٹرافی میں ٹرپل سنچری لگانے کے بعد روشنی میں آئے وہ اپنے آبائی ضلع اعظم گڑھ میں تارکین وطن مزدوروں کی مدد کررہے ہیں۔ سرفراز گذشتہ سیزن میں ڈومیسٹک ٹورنامنٹ میں شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کرنے کے بعد اپنے آبائی ضلع اعظم گڑھ آئے ہیں۔ سرفراز کرکٹ کے میدان سے دور ہیں ،لیکن انسان دوستی کی پچ پر وہ عمدہ بیٹنگ بھی کررہے ہیں۔

سرفراز کبھی آئی پی ایل میں آر سی بی ٹیم کا حصہ تھے اور انہیں کپتان ویراٹ کوہلی کی خصوصی حمایت حاصل تھی۔سرفراز خان نے سن رائزرس حیدرآباد کے خلاف سنہ 2016 میں رائل چیلنجرز بنگلور (آر سی بی) کے لئے ایک بہت مضبوط پاری کھیلی تھی۔ اس میچ میں انہوں نے 10 گیندوں پر 35 رنز بنا کر خوب واہ واہی لوٹی تھی۔ سرفراز کی اس اننگز پر ویراٹ کی بھی تعریف کی گئی۔ یہ پہلا موقع تھا جب سرفراز عوام کی نظر میں آئے تھے۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

Post Top Ad