تازہ ترین

Post Top Ad

ہفتہ، 23 مئی، 2020

شادی کرنے والے ہوجائیں ہوشیار!شادی کے دو دن بعد دلہن کورونا پوزیٹو نکلی،دولہا سمیت 32 افراد قرانطین کئے گئے۔

بھوپال(یواین اے نیوز23مئی2020)دارالحکومت بھوپال میں نئی ​​نویلی دلہن میں کرونا کی تصدیق ہوگئی ہے۔بتایا جارہا ہے کہ شادی کے تیسرے دن کے بعد خاتون کی تفتیشی رپورٹ کورونا مثبت آئی ہے۔اس کے بعد یہ خبر علاقے میں آگ کی طرح پھیل گئی۔اب دلہن اور دلہا سمیت اسکے کنبے کے 32 افراد کو قرانطین کردیا گیا ہے۔ یہ خود ریاست میں شاید پہلا معاملہ ہے۔بھوپال ریاست کورونا سے متاثرہ اضلاع میں سے ایک ہے اور وہ ریڈ زون علاقے میں شامل ہے۔ بدھ کو آئی ہیلتھ رپورٹ کے مطابق ضلع میں 56 نئے مریض پائے گئے ہیں۔ان میں سے 7 کا تعلق جٹ کھیری کے علاقے سے ہے ،جس میں ایک سال کا بچہ بھی شامل ہے۔ اب مثبت مریضوں کی تعداد 15 ہوگئی ہے۔

کورونا مثبت خاتون کی شادی پیر کے روز ہوئی تھی۔ اس کے اہل خانہ نے بتایا کہ سات دن قبل بیٹی کو بخار ہوا تھا۔ دوا لینے کے بعد بھی اسے آرام نہیں ملا۔ ہفتے کے روز اس کی جانچ کی گئی۔اسی دوران اس کی شادی ہوگئی۔ بدھ کے روز کنبہ کے افراد نے بیٹی کو فون پر بتایا کہ اس کی رپورٹ مثبت آئی ہے۔

آئیے ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ مدھیہ پردیش میں کورونا سے متاثر ہونے والوں کی تعداد میں مسلسل اضافہ ہورہا ہے۔ ان متاثرین میں بچے ، بوڑھے اور نو عمر افراد بھی شامل ہیں۔سنیچر کو ریاست میں مثبت مریضوں کی تعداد 6170 ہوگئی ہے۔ اسی کے ساتھ ہی ، اب تک 3089 افراد اس وائرس سے شفاء یاب ہوچکے ہیں انہیں اسپتالوں سے ڈسچارج کردیا گیا ہے۔ ریاست میں اب تک 272 افراد ہلاک ہوچکے ہیں۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

Post Top Ad