تازہ ترین

Post Top Ad

Saturday, May 23, 2020

یوپی: تمباکو دینے سے انکار کرنے پر دکاندار علیشان پر غنڈوں نے فائرنگ کردی

میرٹھ(یواین اے نیوز 23مئی2020)ورونا وائرس لاک ڈاؤن کے درمیان تمباکو کی مصنوعات استعمال کرنے والے لوگوں کو اس سے بچنا مشکل ہو رہا ہے۔ ایک افسوسناک واقعہ میں اترپردیش کے میرٹھ ضلع میں مقامی غنڈوں نے ایک دوکاندار پر اس وقت فائرنگ کردی جس نے ان کو تمباکو بیچنے سے انکار کردیا تھا۔ٹائمز ناؤ نے بتایا کہ یہ واقعہ جمعرات کی شام بھینسہ گاؤں میں پیش آیا۔

رپورٹ کے مطابق دکاندار کا کہنا تھا کہ شرپسندوں نے اس کی دکان پرجمع ہوئے اور انہوں نے کبیرا کھینی کا مطالبہ کیا۔اس کے انکار کرنے کے بعد اس شخص نے مبینہ طور پر دھمکی دے کر وہ اپنے گھر گیا اور تقریبا 10 افراد کے ساتھ واپس آیا ،" دوکاندار کی شناخت علیشان کے نام سے ہوئی۔

ملزم لوکندر 7-8 افراد کے ساتھ اس کے ہاتھ میں پستول لے کر واپس آیا تھا۔ انہوں نے دروازے پر کم از کم تین راؤنڈ فائر بھی کیے۔ عالیشان خوش قسمتی سے بچ گیا تھا۔دریں اثنا ، پہلی انفارمیشن رپورٹ (ایف آئی آر) درج کی گئی ہے۔

تین افراد کے خلاف تعزیرات ہند (آئی پی سی) کی دفعہ 307 ، 504 ، 323 کے تحت مقدمہ درج کیا گیا ہے۔ دیگر دو کی شناخت شبھم اور گڈو کے نام سے ہوئی ہے۔ ٹائمز ناؤ کے مطابق ، گڈو پر پہلے ہی عصمت دری کا مقدمہ چل رہا ہے۔

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad