تازہ ترین

Post Top Ad

Monday, May 18, 2020

زی نیوز کے اسٹوڈیو میں کورونا وائرس کا قہر! 29 ملازمین کو کورونا پازیٹو، اسٹوڈیو کو کیا گیا سیل۔

نئی دہلی(یواین اے نیوز18 مئی2020)زی میڈیا نے پیر کے روز کہا کہ انکے 29 ملازمین کو کورونا وائرس مثبت پایا گیا ہے جس کی وجہ سے ان کے دفاتر نیوز رومز اور اسٹوڈیوز کو مکمل سیل کردیا گیاہے۔“عالمی وبا اب زی میڈیا کے لئے ایک ڈراونی کہانی بن گئی ہے۔ زی میڈیا کا کہنا تھا کہ گذشتہ جمعہ کو ہمارے ایک ساتھی کو کورونا ٹسٹ کیا گیا جس میں اسکا رزلٹ محبت پایا گیا۔انہوں نے آگے اپنے بیان میں کہا کہ ایک ذمہ دار تنظیم کی حیثیت سے ،ہم نے ان تمام لوگوں کا اجتماعی جانچ شروع کی، جو اس شخص سے براہ راست یا بالواسطہ رابطے میں ہوسکتے تھے ، ”زی نیوز کے چیف ایڈیٹر سدھیر چودھری نے ایک بیان میں کہا۔ کہ اب تک ہمارے 29 ساتھیوں کو کورونا مثبت پایا گیاہے۔ خوش قسمتی سے ان میں سے بیشترکو زیادہ کسی تکلیف کی شکایت نہیں ہے۔ ہمیں یقین ہے کہ اس کی ابتدائی تشخیص اور سرگرم عمل دخل کی وجہ سے ہے۔

ہم اس سائیکل کو توڑنے اور انفیکشن کی روک تھام کے لئے تمام سرکاری اور صحت کے حکام کے ساتھ ہم آہنگی کے لئے بہترین طریقوں پر عمل پیرا ہیں۔ چودھری نے اعلان کیا کہ صحت کے تمام پروٹوکول اور سرکاری ہدایات پر عمل کیا جارہا ہے۔"ہمارے دفاتر ، نیوز رومز اور اسٹوڈیوز صفائی ستھرائی کے لئے سیل کردیئے گئے ہیں۔ زی نیوز کی ٹیم کو فی الحال متبادل سہولت میں منتقل کردیا گیا ہے۔باقی ملازمین کی جانچ جاری رہے گی۔ آئی سی ایم آر نے اپنے جانچ کے معیار میں بھی نرمی کردی ہے تاکہ ان افراد کی جانچ کرنے کی اجازت دی جاسکے جو کوویڈ 19 مثبت اور بیماری کا شکار ہوسکتے ہیں۔

"اس سے کوویڈ 19 کے زیادہ سے زیادہ معاملات ہوسکتے ہیں جن کی شناخت کی جارہی ہے،انہیں قرنطین میں رکھا جارہاہے اور انکا علاج کیا جارہا ہے۔چودھری نے کہا ہمیں یقین ہے کہ اس وبا سے لڑنے کا یہ بہترین طریقہ ہے۔انہوں نے کہا کہ نوئیڈا میں بہت سے سنگم کے علاقے ہیں ، ناگوار آزمائش ، تنہائی اور علاج ہی ساتھیوں کی حفاظت کو یقینی بنانے کا واحد راستہ ہے۔فی الحال ، زی میڈیا کارپوریشن لمیٹڈ کے 2500 ملازمین ہیں جو نجی شعبے میں سب سے بڑے ہیں۔ بیان میں کہا گیا ہے کہ ہم ان میں سے ہر ایک کی حفاظت کے لئے پرعزم ہیں۔

انہوں نے کہا ، "یہ ایک مشکل وقت ہے لیکن کوویڈ ۔19 نے ٹیم کے حوصلے نہیں توڑ پائیں گے۔ زی میڈیا معمول کے مطابق جاننے کے لئے بے چین ہے۔ ہم اپنے ناظرین کو یقین دلاتے ہیں کہ ہماری بے خوف کوریج جاری رہے گی۔ اس طرح کے چیلنجز ہمیں پورے خلوص اور بے مثال لگن کے ساتھ اپنے فرائض سرانجام دینے کے اہل نہیں ہوں گے۔ زی میڈیا نے اعلان کیا ، "ہماری خواہش ہے کہ ہمارے تمام ملازمین جلد صحت یاب ہوں۔

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad