تازہ ترین

Post Top Ad

بدھ، 17 جون، 2020

اترپردیش میں پہلا سائبر گینگ اعظم گڑھ سے پکڑا گیا۔جانیں کیسے کرتے تھے واردات۔

اعظم گڑھ(یواین اے نیوز17جون2020) آپ نے خوفناک مجرموں ، قاتلوں ، ڈاکوؤں کے گینگ پولس  اسٹیشنوں میں رجسٹر ہونے کے بارے میں سنا ہوگا ، لیکن اب یوپی میں سائبر جرائم پیشہ گروہ کا پہلا کیس رجسٹر کیا گیاہے۔ در حقیقت ، اتر پردیش کے اعظم گڑھ کی دیدار گنج پولیس نے بینک اے ٹی ایم کی کلینگ اورکارڈ بدل کر بینکوں سے پیسہ نکالنے والے گروہوں کے 5 شاطر سائبر مجرموں کو گرفتار کیا ہے۔ ان سے تفتیش کے دوران پولیس کو معلوم ہوا کہ اس گروہ میں 24 افراد ملوث ہیں۔ یہ اعظم گڑھ اور جون پور کے نوجوان ہیں ، جو سائبر کرائم میں ملوث ہیں۔ اس معاملے میں ، ایس پی اعظم گڑھ پروفیسر تریوینی سنگھ کی ہدایت پر ، انھیں اتر پردیش میں پہلے سائبر مجرم گروہ کے طور پر درج کیا گیا ہے۔ اب اس گینگ کے سبھی ممبروں کی ہسٹری شیٹ کھلنے کے ساتھ ہی وہاں گینگسٹر اور کرکی کی کارروائی ہوگی۔

اعظم گڑھ کے ایس پی تریوینی سنگھ نے بتایا کہ نوین گوتم اس گروہ کا سرغنہ ہے ، وہ سائبر کرائم کیس میں 14 بار جیل جاچکا ہے۔ آج ہم نے 5 افراد کو گرفتار کیا ہے جن سے معلوم ہوا ہے کہ اعظم گڑھ اور جون پور کے 24 لڑکے اس گینگ میں ملوث ہیں۔ یہ سب نئے دور کے پڑھے لکھے نوجوان ہیں۔ اب ان سب کی ہسٹری شیٹ کھل جائے گی اور ان سب پر گینگسٹر لگا کر ان کی پراپرٹی ضبط کی جائے گی۔ ایس پی نے بتایا کہ ان کا انٹر رینج گینگ کھولا جارہا ہے ، کیونکہ یہ گروہ دو حدود اعظم گڑھ اور وارانسی میں کام کررہا ہے۔ ایس پی نے بتایا کی سائبر جرائم پیشہ افراد کا یہ پہلا گینگ رجسٹرڈ ہے۔

دوسری طرف اس گرفتاری کے بعد ایس پی نے پولیس ٹیم کو 25 ہزار روپے انعام دیا ہے۔ پولیس ٹیم ایس ایچ او دھرمیندر کمار سنگھ ، دیدار گنج ، ایس آئی اکھلیش چندر پانڈے ، ایس آئی جاوید اختر ، انسپکٹر ایس او جی آنند کمار سنگھ ، کانسٹیبل دلیپ پاٹھک ، اورنگ زیب خان ، منیش کمار سنگھ ، انیتا کماری ، شیلا چورسیا پر مشتمل ہے۔در حقیقت اعظم گڑھ سمیت یوپی کے مختلف اضلاع میں کئی دنوں سے مسلسل شکایات موصول ہورہی تھیں ، اے ٹی ایم کارڈوں کی کلوننگ اور اے ٹی ایم کارڈز میں تبدیلی کرکے بے گناہ لوگوں کے بینک کھاتوں سے رقم نکلوانا۔ اس معاملے میں سپرنٹنڈنٹ پولیس اعظم گڑھ ، پروفیسر تریوینی سنگھ ، سپرنٹنڈنٹ پولیس کرائم سدھیر جیسوال اور جورجسٹیکل آفیسر صدر محمد اکمل خان کی سربراہی میں ، سائبر سیل اور سوات اور پولیس آفیسر دیدار گنج اس گروہ کو ظاہر کرنے اور اسے گرفتار کرنے میں مصروف تھے۔

آج ، 17 جون کو جب پولیس نے 5 مشتبہ افراد کو پکڑنے کی کوشش کی تو وہ فرار ہونے لگے۔ انہیں گرفتار کرلیا گیا۔ تفتیش کے دوران پتہ چلا کہ یہ اعظم گڑھ کا نوین گوتم ولد سوچن گوتم،شیوم ، سکندر راج بھر ، اویناش اور جون پور کا رہنے والا پرویش ہے۔ پولیس نے ان کے پاس سے 12 اے ٹی ایم کارڈ برآمد کیے جبکہ پرویش سے ایک پستول اور کارتوس بھی برآمد ہوا ہے۔تفتیش کے دوران ، انہوں نے بتایا کہ بینک اکاؤنٹ رکھنے والوں کا اے ٹی ایم کارڈ تبدیل کرکے اور کارڈ کلوننگ کرکے ، وہ اپنا پیسہ نکال کر حصہ تقسیم کرتے ہیں۔ پہلے ، وہ اے ٹی ایم کے باہر کھڑے ہوکر ریک کرتے ہیں ، پھر گمچھا باندھتے ہیں اور گاہک کے پیچھے اے ٹی ایم لائن میں کھڑے ہوتے ہیں۔ اس کے بعد ، وہ گاہک کا پاس ورڈ دیکھنے اور مدد کرنے کے بہانے کارڈ تبدیل کرتے ہیں اور اے ٹی ایم سے رقم نکال لیتے ہیں۔

اس گینگ کے کل 24 ممبر ہیں اور اس گروہ کا سرغنہ نوین گوتم ولد سوچن گوتم ہے۔ اسی ہدایت پر ، یہ لوگ اعظم گڑھ کے علاوہ ، اترپردیش کے مختلف اضلاع میں اے ٹی ایم تبدیل کرنے اور کلوننگ کرکے رقم نکالنے کے لئے کام کرتے ہیں۔

نوین گوتم ولد سوچن گوتم ، بھادوں تھانہ دیدار گنج ، اعظم گڑھ (14 مقدمات)
شیوم ولد رام رتن ، سرہن تھانہ دیدر گنج ، اعظم گڑھ (6 مقدمات)
پرویش ولد رام اجور ، نولی پولیس تھانہ کھیتاسرائے ، جون پور (3 مقدمات)
سکندر راج بھر ولد منجو ، سورہن تھانہ دیدر گنج ، اعظم گڑھ
اویناش ولد رمیش ، بستی کا پورا تھانہ دیدر گنج ، اعظم گڑھ

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

Post Top Ad