تازہ ترین

Post Top Ad

بدھ، 17 جون، 2020

صرف ہماری اسلامی معیشت ہی دنیا کو بحران سے نکال سکتی ہے: اردگان

انقرہ (یواین اے نیوز 17جون2020) ترکی کے صدر رجب طیب اردوغان نے اتوار کے روز کہا کہ اسلامی معاشی نظام "بحران سے نکلنے" کی کلید ہے کیونکہ عالمی معیشت کورونا وائرس کی وبا سے دوچار ہے۔اردگان نے استنبول میں اسلامی اقتصادیات اور مالیات سے متعلق 12 ویں بین الاقوامی کانفرنس میں ویڈیو کے ذریعے سامعین کو بتایا کہ معاشی بحرانوں سے نکلنے کے لئے اسلامی اوزار ایک "کلیدی" پیش کرتے ہیں۔

"ہماری مالی اعانت نے ایک کھلا معاشی نمونہ تشکیل دیا ہے ،" انہوں نے کورونا وائرس وبائی امراض سے معاشی زوال کے پس منظر کے خلاف کہا ، جو معاشرتی اور انسانی اخراجات پر غور کرتا ہے۔ صرف غیر اعلانیہ آمدنی کے بارے میں فکر کیے بغیر کام کرتا ہے۔ "

اردگان نے کہا ، "جو وعدہ کیا گیا ہے اس کے برعکس ، پوری دنیا میں آمدنی اور دولت  کی تقسیم آہستہ آہستہ خراب ہوتی جارہی ہے ، اور ممالک کے مابین فاصلہ اور بڑھتا گیا ہے۔" صدر اردگان نے کہا کہ دنیا بھر میں تقریبا 4 440،000 افراد کی زندگیوں کو تنہا کوویڈ 19 سے نہیں جوڑا جاسکتا ، انہوں نے مزید کہا کہ بہت سارے ممالک میں ایسا معاشی نظام موجود ہے جو صرف امیروں کی حفاظت اور استحکام کرتا ہے۔

اردگان نے کچھ طاقتور ممالک کے معاشی ماڈل پر سوال اٹھاتے ہوئے کہا ، "کچھ ممالک میں ، لوگوں کو صحت انشورنس کے بغیر مرنا چھوڑ دیا گیا ہے۔" حالیہ دنوں میں ، نسل پرستی کے ساتھ کچھ مغربی ممالک میں ہونے والے واقعات کے پیچھے ، وبائی امراض کے ذریعہ سامنے آنے والی ناانصافیاں پائی جاتی ہیں۔انہوں نے کہا ، "یہاں تک کہ انتہائی متمول ممالک کو بھی اپنے شہریوں کو ماسک فراہم کرنے میں دشواری ہے اور وہ کم سے کم صحت کی خدمات فراہم نہیں کرسکتے ہیں۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

Post Top Ad