تازہ ترین

Post Top Ad

پیر، 22 جون، 2020

وزیر اعظم کا وادی گالان اور ایل اے سی کے بحران پر بیان مکمل طور پر گمراہ کن ہے: آفتاب عالم

بھارت کی خودمختاری اور امن کے قیام کو یقنی بنائیں مودی حکومت:سی پی آئی ایم ایل 
 مظفرپور:(یو این اے نیوز 22جون 2020)سی پی آئی ایم ایل (مالے)کے قومی کال پر، مظفر پور آفس سمیت شہر اور گاؤں کی پنچایتوں میں کارکنوں نے چینی سرحد پر شہید ہونے والے 20 فوجیوں کے اعزاز میں یوم سوگ منایا اورشہید جوانوں کو خراج عقیدت پیش کیا، ہریسبھا چوک پر واقع ضلعی دفتر میں دو منٹ خاموشی اختیار کرکے شہید فوجیوں کو خراج عقیدت اور سلام پیش کیا گیا۔ اس موقع پر ملکی وقار اور خودمختاری کے تحفظ کے لئے بھی عزم کیا گیا۔ 

بہادر شہید فوجیوں کو سلام،امن جنگ نہیں، ملکی خودمختاری کے تحفظ اور ایل اے سی پر امن کی ضمانت جیسے نعرے بھی اٹھائے گئے۔ خراج تحسین پیش کرنے والے پروگرام میں ضلعی سکریٹری کرشنوموہن، کھیمس ضلعی سکریٹری شتروگھن سہنی، دفتر سکریٹری سکل ٹھاکر، پروفیسر اروند کمار ڈے، انصاف منچ کے ریاستی نائب صدر آفتاب عالم، کچن ایسوسی ایشن کے ضلعی سکریٹری پرشورام پاٹھک، لیبر رہنما آمود پاسوان،آئیسا کے دیپک کمار شامل تھے۔، اجے کمار، سوربھ کمار، پارٹی سٹی کمیٹی کے ممبر وجئے گپتا، راج کشیور پرساد، ایم رضوان، ،منا قریشی،محمد اعجاز، کرشناتھ پاسوان اور دیگر کارکنان نے شرکت کی۔ تعزیتی خراج تحسین میں سی پی آئی ایم ایل مظفرپور کے  ضلعی سکریٹری کرشنوموہن نے کہا کہ پوری قوم 20 فوجیوں کی شہادت پر سوگ میں ڈوبی ہوئی ہے اور اپنے بہادر فوجیوں کو خراج تحسین پیش کررہی ہے۔ 

لیکن وزیر اعظم مودی کا وادی گالان اور ایل اے سی کے بحران پر بیان مکمل طور پر گمراہ کن ہے اور اس میں شفافیت کا فقدان ہے۔ وزیر اعظم کے مطابق، اگر ایل اے سی پر کوئی تجاوزات نہیں ہیں، تو وہ ملک کو بتائیں کہ ہمارے فوجی کیوں اور کہاں مارے گئے۔ ایک ہی وقت میں، یہ ملک اور عوام کے مفاد میں نہیں ہے کہ وہ چین کے ساتھ سرحدی تنازعہ پر ملک میں کسی بھی طرح کی جنگ کو اکسائے۔ چین سے سیاسی - سفارتی سطح پر جیتنے کے لئے سنجیدہ پالیسی اپنانے کی ضرورت ہے۔ جنگ امن اور خودمختاری کے دفاع کی ضمانت نہیں ہونی چاہئے۔پارٹی کے ضلعی ممبر جتیندر یادو، رامبالک ساہنی، رامانن پاسوان، وریندر پاسوان، ایم کیرم، رامبلی مہتا، ویوک کمار، سکریٹری راہول کمار سنگھ، وکاس کمار، اجیت کمار شامل ہیں۔ پارٹی کارکنوں اور نوجوانوں کی ایک بڑی تعداد نے شرکت کی 

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

Post Top Ad