تازہ ترین

Post Top Ad

اتوار، 2 اگست، 2020

کمال کی ہے یوپی پولیس، مجرم کے ساتھ ناگن ڈانس کرنے والے داروغہ کا ویڈیو وائرل۔کئے گئے۔۔۔۔

لکھنؤ(یواین اے نیوز2اگست2020)یوپی پولیس کی شان و شوکت واقعی پیچیدہ نہیں ہے۔ کانپور میں مقیم وکاس دوبے  کی ایک ویڈیو سامنے آئی ہے جس میں ایک پولیس اہلکار اس یوپی کے خوفناک مجرم کے پاس آنے سے گھبراتا ہے۔ وکاس دوبے اس پر کہتے ہیں - خوفزدہ نہ ہوں قریب آجائیں۔ اب ایک مجرم کے ساتھ کانپور کے معطل انسپکٹر کے ناگن رقص کی ویڈیو سامنے آگئی ہے۔ داروغہ پر الزام ہے کہ اس نے اغوا شدہ نوجوان سنجیت کے کنبہ کے افراد سے تاوان بھتہ لیا تھا اور سنجیت کو بعد میں ماردیا گیا تھا،ڈانس کی اس ویڈیو میں حسین عرف راجہ کالیا کو رقم لوٹاتے ہوئے دیکھا جاسکتا ہے۔ راجا کے خلاف متعدد فوجداری مقدمات ہیں اور بین بجانے کا کام کرنے والے معطل انسپکٹر رنجیت رائے بھی ، وردی میں داروغہ ہریو اوم گوتم ہیں، جنہیں لاک ڈاؤن کے دوران ٹھیکے والوں سے وصولی کے الزام میں معطل کردیا گیا تھا۔

رنجیت رائے کے بارے میں بات کریں تو سنجیت کے اغوا کیس میں انھیں معطل کردیا گیا ہے۔ انہوں نے سنجیت کے گھروالوں سے تاوان کی رقم ایک بیگ میں رکھ کر ایک پل کے نیچے پھینکوایا تھا اور کہا تھا کہ جب بدمعاش اسے لینے آئیں گے تو وہ اسے پکڑ لیں گے۔ہوایوں کہ بدمعاش نے رقم بھی لے لی اور سنجیت کو بھی مار ڈالا۔ سنجیت کی بہن روچی یادو اس بارے میں کہتی ہیں، کیا پولیس کے زمانے میں یہ بات نہیں آئی تھی کہ اس رقم پر جرمانہ ہوگا اور سر خود یہ کہہ رہے تھے کہ رنجیت رائے سر کہہ رہے تھے کہ چمن لال کو دیکھ کر پیسہ مل جائے گا۔ وہ یہ سب جانتے تھے ، جو میرے دوست اور خالہ کے لڑکے کا دوست معلوم ہوتا تھا ، انہوں نے انہیں ہٹا دیا ، انہوں نے  میں میرا سارا پیسہ کھو دیا اور میرا بھائی بھی آج وہاں موجود نہیں ہے۔

دوسری طرف ، پرتاپ گڑھ کے ایس پور دیوسارا کے ہیڈ محرر  میتلیش مشرا نے ، پولیس اسٹیشن انچارج کو مجرموں سے بازیابی کا الزام عائد کرتے ہوئے ، کپتان کا استعفی بھیج دیا ہے۔ استعفیٰ قبول نہیں کیا گیا ، انہیں نظم و ضبط میں لائن حاضر ہوگئے۔ میتھلیش کہتے ہیں - وہ دونوں اطراف سے 10 سے 50 ہزارروپے کے مابین ایک کراس کیس لکھتا ہے اور ہیڈ محرر کو کسی پر فرد جرم درج کرنے کا حکم نہیں دیتا ہے اور جب میں اس سے حکم مانگنے کو کہتا ہوں تو وہ کہتے ہیں میں میں تم کو برخاست کر دونگا۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

Post Top Ad