تازہ ترین

Post Top Ad

جمعرات، 26 مارچ، 2020

کورونا وائرس:- مرکزی حکومت دے گی تین ماہ تک مفت چاول دال،گہیوں،اور گیس سلینڈر۔پڑھیں کیا کیا ملے گا مفت۔

نئی دہلی(یواین اے نیوز 26مارچ2020)وزیر خزانہ نرملا سیتارمن نے کورونا وائرس کے پھیلنے کے درمیان پریس کانفرنس کی۔ انہوں نے کہا ، "وزیر اعظم نریندر مودی نے لاک ڈاؤن کا فیصلہ کیا ہے۔ ہم نہیں چاہتے کہ کوئی بھوکا مرے یا تنگی میں رہے۔ حکومت غریبوں کو رقم فراہم کرے گی۔ حکومت ایک لاکھ 70 ہزار کروڑ کا ریلیف پیکیج دے گی۔ ایسے مواقع پر مزدوروں اور غریبوں کے لئے امداد ضروری ہے۔ ہم وزیر اعظم کا ناقص فلاحی پیکیج لائے ہیں۔ بحران کے موقع پر غریبوں پر اور بھی اثر پڑتا ہے۔ ہیلتھ ورکرز کو 50 لاکھ روپے کا انشورنس کور دیا جائے گا۔ کھانا اور پیسہ غریبوں کی مدد کرے گا۔نرملا سیتارمن نے مزید کہا ، "وزیر اعظم غریب کلیان انن یوجنا کے تحت ، 80 کروڑ غریب لوگوں کو کھانا مہیا کیا جائے گا تاکہ کوئی غریب بھوک نارہے۔ اس کے لئے ، 5 کلو گندم یا چاول تین مہینوں تک دستیاب ہوگا۔ 80 کروڑ لوگوں کو فائدہ ملے گا۔ پی ڈی ایس کے فوائد سے باہر ہوں گے۔ ایک کلو دال کی بھی فراہمی یہ مفت ہوگی۔ ''

انہوں نے کہا ، "وزیر اعظم کسان یوجنا کے تحت ، کسانوں کو ہر سال 6000 روپے دیئے جاتے ہیں۔ اپریل کے پہلے ہفتے میں 2000 روپے کی قسط اکاؤنٹ میں ڈال دی جائے گی۔ 8 کروڑ سے زائد کسانوں کو فائدہ ملے گا۔ مزدوروں کے لئے منریگا کے تحت اجرت 182 روپے سے بڑھا کر 202 روپے کردی گئی ہے۔ 20 کروڑ خواتین جن دھن کے کھاتوں میں اگلے تین ماہ کے لئے ہر ماہ 500 کروڑ کا اضافہ کیا جائے گا۔غریب بوڑھی بیوہ  معذور افراد کی مدد کی جائے گی۔ خوراک اور گیس سے متعلق تحفظات کا خیال رکھا جائے گا۔ اُجوالا سکیم کے تحت ، آئندہ تین ماہ کے لئے مفت سلنڈروں کا اعلان کیا گیا ہے۔خواتین سیلف ہیلپ گروپ کو قرض ملے گا۔وزیر خزانہ نے کہا ، "قرض کی رقم میں دو بار اضافہ ہوا۔ آپ 10 لاکھ کی بجائے 20 لاکھ روپے تک کا قرض حاصل کرسکتے ہیں۔ قرض کسی ضمانت کے بغیر دستیاب ہوگا۔ ای پی ایف کے ذریعہ قوانین کو تبدیل کیا گیا۔ پی ایف حکومت کم تنخواہ دینے والوں کو دے گی۔

منگل کو اپنی آخری پریس کانفرنس میں وزیر خزانہ نرملا سیتارمن نے کہا کہ حکومت جلد ہی کورونا وائرس سے متعلق لاک ڈاؤن کے پیش نظر مختلف شعبوں کی مدد کے لئے معاشی پیکیج کا اعلان کرے گی۔ انہوں نے کہا کہ تاخیر نہیں ہوگی ، جلد ہی پیکیج کا اعلان کردیا جائے گا۔ سیتارمن نے ٹیکس اور انضباطی شرائط کی تعمیل کیلئے ڈیڈ لائن میں توسیع کرنے اور کچھ مزید چھوٹ دینے کے اعلانات بھی کیے۔ ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعہ صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے سیتارمن نے انکم ٹیکس  جمع کرنے ، جی ایس ٹی ریٹرن اور کسٹم اور مرکزی ایکسائز ڈیوٹی کی تعمیل میں نرمی کا اعلان کیا تھا۔انہوں نے کہا کہ کورونا وائرس کے خطرے سے بچنے کے لئے ، ٹریفک پر پابندی (مالی سال کی آخری تاریخ) تعمیل وغیرہ کے لئے 31 مارچ کے قریب آگئی ہے۔ آمد پر پابندیوں کی وجہ سے صنعت اور کاروبار کو بہت ساری پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے لہذا تعمیل کی آخری تاریخ میں توسیع کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

Post Top Ad