تازہ ترین

Post Top Ad

بدھ، 17 جون، 2020

برقعہ پہن کر پاکستان زندہ باد کے نعرے لگاتا پکڑا گیا بھاجپا کارکن۔لوگوں نے اچھے سے دھویا،ویڈیو وائرل۔

نئی دہلی(یواین اے نیوز 17جون2020) ان دنوں ملک میں ایک بڑی سازش چل رہی ہے ۔مسلمانوں کو شامل کرکے ہر معاملے کو مورد الزام قرار دینے کی کوشش کی جارہی ہے۔ یہاں تک کہ اگر کسی واقعے سے مسلمان کا کوئی دور دور تک واسطہ نہیں ہے ، تو پھر بھی اسے مسلمانوں سے جوڑنے کی کچھ کوشش کی جاتی ہے۔ اس کے لئے مختلف طریقوں کو اپنایا جارہا ہے۔ ایسا ہی ایک واقعہ کرناٹک میں سامنے آیا ہے ،جہاں پاکستان زندہ باد کے نعرے لگانے کے بعد برقعہ پہنے ایک شخص کو پکڑا گیا ، جو بی جے پی کا کارکن ہے۔

اس کی ویڈیو سوشل میڈیا پر بہت وائرل ہو رہی ہے ، جس میں ایک شخص کو کچھ لوگوں کو پکڑ کر پیٹتے ہوئے دیکھا جاسکتا ہے ، ایشین نیوز حب ویب سائٹ کے مطابق ، یہ واقعہ کرناٹک کے بیجا نگر ضلع کا ہے ، جہاں برقعہ پہننے والی خاتون پاکستانی پرچم لہراتی دیکھ کر حیران رہ گئیں۔ لوگوں کے ہجوم نے فوراً اس خاتون کو پکڑ لیا۔لیکن جب عورت کے بجائے برقعے سے مردباہر نکلا تو سب حیران رہ گئے۔


معلومات کے مطابق اس شخص کی شناخت سدھو پیراگونڈ کے نام سے ہوئی ہے ، جو بی جے پی کا مقامی کارکن ہے۔ بی جے پی کے بہت سے رہنماؤں کے ساتھ اس کی تصاویر ہیں۔ لوگوں نے پہلے تو اسے اچھے دھویا پھر پولس کے حوالے کردیا۔اس واقعے کی ایک ویڈیو بھی منظر عام پر آگئی ہے۔جو خوب وائرل ہورہی ہے۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

Post Top Ad