تازہ ترین

Post Top Ad

Saturday, May 23, 2020

علی گڑھ:یوگی حکومت کی سخت ہدایات کو گئو بھگتوں نے دکھایا ٹھینگا۔ گائے کے آخری رسومات میں امڑی بھیڑ۔سوشل فاصلے کی اڑی دھجیاں!

علی گڑھ(یواین اے نیوز23مئی2020)کورینا وائرس کے سبب اتر پردیش میں انتظامیہ الرٹ ہے۔ اسی دوران علی گڑھ کےایک گاؤں میں ایک گائے کی لاش کو دفنانے کے لئے بڑی تعداد میں لوگوں نے ایک جلوس میں حصہ لیا۔ورلڈ وائڈ لاک ڈاؤن کے قواعد کو توڑنے پر ڈیڑھ سو افراد کے خلاف ایف آئی آر درج کی گئی ہے۔علی گڑھ کے سرکل آفیسر (سی او) سول لائنز ، انیل سمانیہ نے بتایا ، علی گڑھ کے ایک گاؤں میں گائے کی لاش کو دفنانے کے لئے ایک جلوس میں تقریبا 150 افراد شریک ہوئے۔ اس معاملے میں ان کے خلاف ایف آئی آر درج کی گئی ہے۔

اس کی تصدیق کرتے ہوئے سول لائنز سرکل آفیسر انیل سمانیہ نے بتایا کہ ملزمان نے جمعرات کی صبح میمدی گاؤں میں جلوس نکالا۔لاک ڈاؤن کی خلاف ورزی کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہونے کے بعد 25 افراد کی شناخت اور 125 نامعلوم افراد کے خلاف سیکشن 188 (نافرمانی) اور 269 (آئی پی سی میں انفیکشن پھیلنے کا امکان) اور وبائی بیماری بیماری ایکٹ 1897 کے سیکشن 3 کے تحت مقدمہ درج کیا جا چکا ہے۔

گاؤں میں گائے کا جلوس شروع کرنے والے مقامی رہائشی چندر شرما نے کہا ، "اگر کوئی خود جنازے میں شریک ہوا تو میں اسے کیسے روک سکتا ہوں۔ میں نے اسے تدفین کے لئے لےگیا اور اس میں کوئی حرج نہیں تھا۔ میں کارروائی کا سامنا کرنے کے لئے تیار ہوں۔ایک اور رہائشی مانی سنگھ نے بتایا کہ یہ گائے پچھلے کئی سالوں سے اس گاؤں میں رہ رہی تھی اور اس کی ذمہ داری ہے کہ اسے پوری عزت کے ساتھ دفن کیا جائے۔"ہمیں جلوس کے بارے میں کوئی افسوس نہیں ہے۔

کورونا وائرس کے پھیلاؤ کو روکنے کے لئے احتیاطی اقدام کے طور پر ملک گیر لاک ڈاؤن کے درمیان جلسہ جلوسوں وغیرہ پر پابندی عائد ہے۔ریاست میں متاثرین کی تعداد 5،735 ہوگئی ہے ، اترپردیش میں جمعہ کو کورونا وائرس کے 232 نئے کیس رپورٹ ہوئے۔ ریاستی محکمہ صحت نے ایک ریلیز میں کہا کہ 120 افراد کو چھٹی دے دی گئی ہے۔ اسی وقت ،کورونا وائرس سے بازیاب ہونے والے مریضوں کی تعداد 3،324 ہوگئی ہے۔اس کے علاوہ ریاست میں وبائی اموات سے اموات کی تعداد 152 رہی ہے جبکہ فعال واقعات کی تعداد 2،259 ہے۔

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad