تازہ ترین

Post Top Ad

جمعرات، 14 مئی، 2020

اقوام متحدہ نے مذہبی رہنماؤں سے کی اپیل۔

نئی دہلی (یواین اے نیوز14مئی2020)اقوام متحدہ کے سکریٹری جنرل انتونیو گتاریس نے منگل کے روز مذہبی رہنماؤں سے "جھوٹے اور نقصان دہ پیغامات کو چیلنج کرنے کی درخواست کی ہے جو پوری دنیا میں کورونا وائرس کے وباء کے درمیان نسلی-قوم پرستی ، غلط فہمیوں ، نفرت انگیز تقاریر اور تنازعات کو ہوا دے رہے ہیں۔"اقوام متحدہ کے سربراہ نے کویوڈ ۔19 کے چیلنجوں سے نمٹنے کے لئے مذہبی رہنماؤں کے کردار کے بارے میں ایک ویڈیو میٹنگ میں متنبہ کیا ہے کہ انتہا پسند اور بنیاد پرست گروہ اپنے مفادات کی تکمیل کے لئے قیادت کی کمزوری اور لوگوں کی کمزوری کا فائدہ اٹھانا چاہتے ہیں۔

انہوں نے مذہبی رہنماؤں سے مطالبہ کیا کہ وہ انسانی حقوق اور انسانی وقار پر مبنی یکجہتی کی تبلیغ کریں۔ گتاریس نے کہا کہ مذہبی رہنما اپنی برادریوں میں ایک اہم کردار ادا کرسکتے ہیں اور وہ نہ صرف اس عالمی وبا سے نمٹنے کے لئے بلکہ اس سے بہتر تر قابو پانے کے لئے بھی حل تلاش کرسکتے ہیں۔وہ تمام برادریوں میں "عدم تشدد کو فروغ دینے" اور غیر ملکیوں کے خلاف ہر قسم کی بد عنوانی ، نسل پرستی اور عدم برداشت کو مسترد کرسکتے ہیں۔

اقوام متحدہ کے سربراہ نے مذہبی رہنماؤں کو 'کوڈ19' کے بارے میں غلط اور گمراہ کن معلومات کے خلاف لڑنے کے لئے اپنے نیٹ ورک کا استعمال کرنے کی سفارش کی اور عالمی ادارہ صحت کی سفارش کردہ اقدامات ، بشمول سماجی فاصلے اور حفظان صحت سے متعلق کوڈ- 19 کو پھیلنے سے روکنے کے لئے۔ پرچار کرنے کے لئے کہا گیاہے۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

Post Top Ad