تازہ ترین

Post Top Ad

بدھ، 16 جون، 2021

اعظم گڑھ:پروانچل ایکسپریس وے پر جلد دوڑیں گی گاڑیاں،جولائی میں ہوگی شروعات!

اعظم گڑھ۔(یو این اے نیوز 16 جون 2021)اعظم گڑھ میں پوروانچل ایکسپریس وے کے تعمیراتی کام کا معائنہ کرنے آئے وزیر صنعت   ستیش مہان نے کہا کہ کام وقت سے پہلے ہی مکمل کرلیا جائے گا۔ 90 فیصد کام مکمل ہوچکا ہے۔ کچھ کام کوڈ کی وجہ سے نہیں ہوئے تھے ، وہ بھی 10 جولائی تک مکمل کرلیے جائیں گے۔


 اترپردیش کے وزیر صنعت  ترقیاتی کے وزیر ستیش مہان  پورونچل ایکسپریس وے کے تعمیراتی کام کی پیشرفت کا جائزہ لینے کےلئے افسران کے ساتھ اعظم گڑھ پہنچے۔ اس دوران ، وزیر نے ضلع میں زیر تعمیر پیکیج -6 کا معائنہ کیا اور  افسران کے ساتھ جائزہ میٹنگ بھی کی۔ وزیر ستیش مہان نے کہا کہ پوروانچل ایکسپریس وے کا مجموعی طور پر 90 فیصد کام مکمل ہوچکا ہے اور جون تک پورا کیریج وے چالو ہوجائے گا۔



پوروانچل ایکسپریس وے کا معائنہ کرنے کے لئے ، صنعتی ترقی کے وزیر ستیش مہان کے ساتھ ایڈیشنل چیف سکریٹری ہوم اور یوپیڈا کے چیف ایگزیکٹو آفیسر اونیش اوستھی ، ایڈیشنل چیف سکریٹری صنعتی ترقی اروند کمار کے ساتھ کشنداسپور میں واقع یوپیڈا کے دفتر پہنچے۔ یہاں انہوں نے افسران سے جائزہ میٹنگ کی۔میٹنگ کے بعد ، وزیر نے ایکسپریس وے کا معائنہ کیا۔انہوں نے کہا کہ کوڈ کی وجہ سے جو بھی کام نہیں ہوئے تھے ، وہ بھی 10 جولائی تک مکمل ہوجائیں گے۔ انہوں نے بھروسہ دلایا ہیکہ یہ ایکسپریس وے پوروانچل کی عوام کے لئے لائف لائن ثابت ہوگا

ایکسپریس وے کے ساتھ ساتھ صنعتیں بھی قائم کی جائیں گی

ستیش مہان نے کہا کہ ایکسپریس وے یہاں کی عوام کے لئے معاشی ترقی میں ریڑھ کی ہڈی ثابت ہوگا  پوروانچل ایکسپریس وے پر صنعتیں قائم کی جائیں گی ایکسپریس وے ہر جہاں سے بھی لوگ آتے جاتے ہیں ، ان علاقوں کے کنارے کی زمینوں کو نشان زد کیا جانا چاہئے۔ انہوں نے کہا کہ جو لوگ اس علاقے میں صنعتی کاروبار کرنا چاہتے ہیں انہیں بھی دوسری ریاستوں میں نہیں جانا پڑے گا۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

Post Top Ad