تازہ ترین

Post Top Ad

جمعرات، 6 اگست، 2020

فلم ہدایتکار اویناش داس نے رام مندر کے بارے میں کہا ، جس مندر میں ہزاروں لاشیں ہوں،اس میں میری کوئی۔۔۔۔

ایودھیا(یواین اے نیوز6اگست2020) 5 اگست کو اتر پردیش کے ایودھیا میں رام مندر سے بھومی پوجن پر پورے ملک کی نگاہیں لگی ہوئی تھیں ، ہندوستان کے وزیر اعظم نریندر مودی بھی وہاں موجود تھے۔ ریاستی گورنر آنندی بین پٹیل ، اتر پردیش کے وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ اور شری رام جنم بھومی تیریتھ علاقائی ٹرسٹ کے صدر نورتیا گوپال داس موجود بھی موجود تھےاور رام مندر کے بھومیپوجن کا تقریبا  پروگرام مکمل ہوا۔

پورے ملک کا میڈیا رام مندر بھومی پوجن کے پروگرام کو نشر کیا۔جبکہ ملک میں کورونا انفیکشن کے مریضوں کی تعداد بڑھتی جارہی ہیں۔ ملک بھر سے دیگر شخصیات بھی اس بھومی پوجن پر اپنا ردعمل دے رہی ہیں۔ اویناش داس نے اپنے آفیشل ٹویٹر اکاؤنٹ سے رام مندر بھومی پوجن پر ایک بڑا تبصرہ کیا ہے۔ اویناش داس نے ٹویٹ کیا کہ "مجھے اس رام مندر میں یقین نہیں ہے۔" اس کو ہزاروں لوگوں کی لاش پر ہندو مسلم رنویر کی اینٹوں سے تعمیر کیا جارہا ہے۔ اسے ہمیشہ ہندوستان کی ہم آہنگی کا مذاق اڑاتے دیکھا جائے گا۔

 آپ کو بتادیں کہ  ایودھیا کے رام مندر کے بھومی پوجن میں ، وہ بڑے چہرے غائب تھے،جو رام مندر کا بڑا چہرہ ہوا کرتے تھے ، جس میں لال کرشن اڈوانی ، کلیان سنگھ ، ونئے کٹیار اور اوما بھارتی جیسے لوگ شامل ہیں۔ کچھ کو یا تو نہیں بلایا گیا ، یا وہ کسی کا نام لئے بغیر اپنے سوشل میڈیا کے ذریعہ ناراضگی کا اظہار بھی کررہے ہیں۔لیکن اوما بھارتی نے ٹویٹ کیا ہے کہ وہ رام مندر کے بھومی پوجن کے آس پاس موجود ہیں۔ اور رام ہر جگہ موجود ہیں لہذا اسے اسٹیج پر موجود ہونا ضروری نہیں ہے۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

Post Top Ad